Mos e nënvlerësoni fuqinë e marrëdhënieve me publikun gjatë COVID-19

Konsulentët e marketing-ut të GeldTrade thonë se asnjë biznes apo industri nuk ka mbetur e paprekur nga COVID-19. Disa kanë përfituar nga rritja e aktivitetit në internet dhe kanë arritur të rriten; të tjerët e kanë pasur të pamundur të veprojnë për shkak të rregullave të distancës sociale dhe rregulloreve të rrepta shëndetësore.

Në cilëndo anë që e gjeni veten, përmirësimi i strategjisë suaj të komunikimit dhe pranisë digjitale është mënyra perfekte për të nxjerrë më të mirën nga një situatë jo aq e favorshme.

Ja si marrëdhëniet me publikun mund t’ju ndihmojnë të rriteni nën pasigurinë me të cilën përballemi.

  1. Angazhohuni me klientët tuaj

Shumë njerëz tani nuk munden ose nuk duan të udhëtojnë, të marrin pjesë fizikisht në ose madje të hyjnë në dyqane fizike. Por klientët dhe audienca juaj janë ende aty, në shtëpi, thjesht duhet të gjeni mënyra të reja për t’i arritur ata.

Metoda që ju zgjidhni varet nga biznesi juaj, por mundësitë janë të shumta. Pse të mos zhvilloni uebinar falas në internet për të mësuar njerëzit se si të përdorin softuerin tuaj? Të shkruani artikuj të dobishëm për vizitorë në faqet e internetit që audienca juaj frekuenton? Apo të filloni një podcast për të siguruar njohuri përkatëse të industrisë?

Edhe pse kjo lloj përmbajtje digjitale mund të mos ketë një ndikim të menjëhershëm në biznesin tuaj, mund të ketë një ndikim shumë të madh në muajt në vazhdim.

  1. Ndërtoni kredibilitetin tuaj

Tani më shumë se kurrë, njerëzit kanë mjaft kohë në duart e tyre për të hulumtuar mundësitë e tyre dhe për të kuptuar tregun. Nëse nuk e keni gjetur kurrë kohën për të përmirësuar faqen tuaj në internet, tani është shansi juaj për të shfrytëzuar rastin.

Na besoni – klientët tuaj do ta vërejnë.

Mediat sociale dhe përmbajtja digjitale mund t’ju ndihmojnë që të tjerët të flasin për ju, kështu që sigurohuni që kjo të ndodhë për arsyet e duhura.

  1. Bëhuni krijues

Kur biznesi po shkon mirë, është e lehtë të jeni të kënaqur për mënyrën e funksionimit. Pse të rregullojmë atë që funksionon, apo jo? Por tani, duket sikur gjithçka është kthyer mbrapsht.

Kompanitë që janë në gjendje të përqafojnë zgjidhje krijuese dhe të provojnë gjëra të reja kanë shansin më të mirë për të arritur një audiencë të freskët dhe për ta mbajtur të interesuar audiencën e tyre ekzistuese.

A keni menduar të provoni marketing influencues? Përdorimi i mediave sociale është më i lartë se kurrë.

Biseda me një profesionist të PR është një mënyrë e shkëlqyeshme për të dalë me ide novatore që janë të rëndësishme për industrinë dhe markën tuaj.

Fjalët e fundit

Për shkak se ardhmja e shumë sektorëve është e pasigurt, është joshëse për bizneset të merren me pandeminë duke ulur kostot sa më shumë që të jetë e mundur – duke përfshirë buxhetet e tyre të komunikimit.

Megjithatë ky është një gabim i tmerrshëm. Kompanitë që do të lulëzojnë përmes “normales së re” dhe më gjerë, janë ato që kapin mundësinë për të përshpejtuar praninë e tyre digjitale dhe për t’u lidhur me audiencën e tyre në mënyra të reja.

Në vend që të lini frikën të mbretërojë, kini besim në potencialin e markës suaj dhe punoni në strategjinë tuaj të marrëdhënieve me publikun.