Pse njerëzit po lënë punën? Burnout kryeson listën, ja cilat janë arsyet e tjera

Tre arsye kryesore tregojnë pse punonjësit po largohen nga kompanitë e tyre.

“Dorëheqja e Madhe” nuk tregon shenja të ndalimit pasi dorëheqjet e punonjësve arritën një nivel më të lartë të të gjitha kohërave në gusht, duke zgjatur një seri pesë-mujore të normave rekord të largimit.

Pandemia ndryshoi gjithçka dhe për shumicën e punonjësve, ajo ndikoi thellësisht në mënyrën se si ata e shohin dhe duan të përjetojnë punën. Punëdhënësit nuk mund të përballojnë të rrinë duarkryq duke humbur më shumë nga fuqia e tyre punëtore, sepse pritshmëritë e punonjësve kanë ndryshuar në mënyrë drastike.

Limeade, një organizatë e dedikuar për kërkimin dhe përmirësimin e mirëqenies së punonjësve, ka publikuar studimin e saj të ri, “Përditësimi i Dorëheqjes së Madhe”, për të shqyrtuar pse u larguan punonjësit. Studimi anketoi 1000 punonjës me bazë në SHBA, të cilët filluan një punë të re në vitin 2021 dhe kanë qenë atje për të paktën tre muaj.

Më poshtë janë tre zbulimet kryesore nga raporti me udhëzime se si të zbatohen këto largime për t’u bërë organizata në të cilën punonjësit të mos largohen më.

  1. Arsyeja kryesore që punonjësit u larguan ishte burnout

Arsyeja nr. 1 pse punonjësit u larguan nga punëdhënësit e tyre të mëparshëm ishte burnout, e cila u përmend nga 40% e të anketuarve. Ngjarjet jashtë vendit të punës, si recesioni i COVID-19 në vitin 2020, kanë kontribuar në përkeqësimin e burnout gjatë 20 muajve të fundit.

Jessi Crast, studiuese në Limeade thotë se hapi i parë për të zgjidhur burnout në organizatën tuaj është të pranoni se po ndodh në radhë të parë. Shenjat e burnout përfshijnë cinizmin, stresin, rraskapitjen fizike dhe emocionale dhe apatinë, dhe zakonisht ndodh me punonjësit dikur shumë të angazhuar.

“Burnout është veçanërisht tinëzare për punëdhënësit, sepse prek punonjësit tuaj më të angazhuar dhe me performancën më të lartë”, tha Crast. “Nuk mund të pësosh burnout nëse nuk të intereson puna.”

Dëgjimi i punonjësve, përmes bisedave një-me-një dhe sondazheve në mbarë kompaninë, mund të zbulojë se sa i përhapur është burnout, çfarë e shkakton atë dhe si ta zbusni atë. Nga atje, ju mund të ndërmerrni masa për të adresuar burnout, si ditët e shëndetit mendor, pushimet ose rishpërndarja e ngarkesave të punës së punonjësve.

  1. Punonjësit u larguan duke kërkuar fleksibilitet

Kur u pyetën se çfarë i bëri të largoheshin nga puna e tyre aktuale, punonjësit përmendën aftësinë për të punuar në distancë (40%) dhe forma të tjera fleksibiliteti (24%) si një orar pune jo tradicional.

Marrëveshjet fleksibël të punës mund t’i ndihmojnë punonjësit të arrijnë një ekuilibër më të mirë punë-jetë dhe të luftojnë efektet e burnout. Ndërsa puna në zyrë mund të nxisë bashkëpunimin, inovacionin dhe socializimin, detyrimi i punonjësve për të ardhur në zyrë pesë ditë në javë nuk do t’ju bëjë një punëdhënës konkurrues.

“Punonjësit sapo kanë kaluar një vit e gjysmë duke provuar se puna në distancë mund të jetë e suksesshme. Shumica nuk janë të gatshëm të heqin dorë plotësisht nga kjo,” tha Crast.

Tani është koha për të kuptuar politikën tuaj afatgjatë ndaj punës në distancë dhe hibride. Nëse punonjësit tuaj duhet të jenë në terren, punëdhënësit mund të ofrojnë fleksibilitet në mënyra të tjera, si duke e bërë më të lehtë gjetjen e zëvendësuesve për ndërrime.

  1. “Dorëheqësit e mëdhenj” u larguan për kultura që ofrojnë përkujdesje

Kur u pyetën se si punëdhënësi i tyre i ri krahasohet me punëdhënësin e mëparshëm, ata u përgjigjën se ndihen më rehat duke zbuluar një gjendje të shëndetit mendor dhe një ndjenjë më të madhe se kompania e tyre e re kujdeset për mirëqenien e tyre.

“Kërkimet nga raporti i Shkencës së Kujdesit të Limeade tregojnë se kur punonjësit ndihen të vlerësuar dhe që kujdesen për ta, ata janë më të përkushtuar, të angazhuar, kanë stres më të ulët dhe mirëqenie më të mirë,” tha Crast. Hulumtimi gjithashtu tregon se ata kanë më shumë gjasa të rekomandojnë organizatën si një vend të mrekullueshëm për të punuar dhe të vazhdojnë të punojnë për punëdhënësin më gjatë.

Crast e përkufizon një kulturë përkujdesjeje si “ofrimi i mbështetjes organizative për mirëqenien sociale, fizike, profesionale dhe emocionale të punonjësve”. Një mënyrë për të arritur një kulturë përkujdesjeje është pajisja e menaxherëve me aftësitë e duhura, si aftësia për të empatizuar raportet e drejtpërdrejta.

Këshilla të tjera që rekomandon Crast përfshijnë nxitjen e rrjeteve socializuese të kolegëve, sigurimin e transparencës nga lidershipi, ofrimin e mjeteve dhe burimeve, duke mundësuar komunikim të dyanshëm dhe investim në zhvillimin e punonjësve.

Në vend që ta shohin ‘Dorëheqjen e Madhe’ si një prirje të pakontrollueshme në treg, hulumtimi i Limeade tregon se mund të jetë një mundësi për të ndryshuar vendin tuaj të punës për mirë.