Si të fitoni para nga një blog?

Ka një milion e një ide biznesi që çdo themelues aspirant mund të ndjekë. Sidoqoftë, unë besoj se blogu është një nga opsionet më të mira për shkak të lehtësisë, kostos së ulët të fillimit dhe aftësisë për ta rritur.

Askush nuk do të vizitojë faqen tuaj të internetit në muajt e parë të ekzistencës së tij. Nëse jeni duke përjetuar diçka të ngjashme, mos u lëkundni. Krijoni një orar të qëndrueshëm prodhimi, shikoni nëse mund të merrni disa shkrimtarë për të ndihmuar falas dhe përpiquni të postoni në blogje të tjera për të rritur besueshmërinë tuaj.

Gjithashtu sigurohuni që të mos filloni me shumë gjëra. Sa më specifik të jeni, aq më e lehtë është të renditeni për termat që dëshironi dhe aq më pak presion do të ndjeni për të mbuluar tema të shumta.

Për të fituar para nga një blog, ju mund të përdorni display advertising, affiliate sales ose të shisni një produkt apo shërbim.

Display Advertising

Display Advertising, i cili mund të konfigurohet përmes Google Ad Sense, është mënyra më e shpejtë dhe më e lehtë për të filluar fitimin e parave nga blogu juaj. Problemi me këtë qasje është se ajo është gjithashtu qasja më pak fitimprurëse. Të ardhurat tuaja për një mijë vizitorë do të jenë diku nga 0,30 deri në 2 dollarë.

Affiliate Sales

Metoda e dytë, Affiliate Sales, është kur ju merrni një komision sa herë që shisni produktin e një kompanie tjetër. Kjo është qasja e rekomanduar për shumicën e njerëzve që hyjnë në blog, pasi nuk keni nevojë të kaloni vetë pengesat e krijimit të një produkti. Gjithashtu, nuk keni nevojë për aq trafik sa do t’ju duhej nga display advertising për të siguruar jetesën.

Disavantazhi i kësaj qasjeje është se ju nuk e kontrolloni produktin ose shërbimin që po ofroni. Në çdo moment, kompania që po promovoni mund të ndërpresë produktin e saj ose të shkurtojë komisionet e saj.

Shisni një produkt ose shërbim

Mënyra e fundit që mund të fitoni para nga blogu juaj është duke shitur një produkt ose shërbim. Kjo është qasja më fitimprurëse, por vjen me rrezikun më të madh. Kur filloni blogun tuaj, nuk do të keni trafik. Pra, jo vetëm që duhet të kaloni kohën dhe angazhimin monetar të ndërtimit të një produkti ose shërbimi, por gjithashtu duhet të bëni të gjithë hapat e nevojshëm për të rritur trafikun tuaj.