3 arsye sekrete pse marka juaj ka nevojë për një program shpërblimi

Ndërsa markat vazhdimisht shpikin mënyra të reja për t’u angazhuar me audiencën e tyre, klientët po pajtohen me teknologjinë e re gjithnjë e më shpejt. Ata presin një marrëdhënieje më të fortë me markat e tyre, të cilën shërbimi ndaj klientit nuk do ta përmbushë. Për të pasur sukses, ju duhet të krijoni një përvojë tërheqëse të klientit.

Mënyra më e mirë për ta bërë këtë është nëpërmjet një aplikimi besnikërie ose shpërblimesh. Këto programe marrin angazhimin e klientit që markat kanë nevojë për të qëndruar financiarisht të shëndetshme dhe të rëndësishme nga ana sociale. Por, përveç mbajtjes së bazës suaj të klientëve të angazhuar dhe të lumtur, të kesh një aplikacion shpërblimesh ose program besnikërie është e rëndësishme dhe do të përfitosh shumë më tepër sesa angazhim nëse do të kthesh ndjekësit në përdorimin e aplikacionit të shpërblimeve.

Ja cilat janë përfitimet e një programi besnikërie që shkojnë përtej kënaqësisë së klientit.

Ato ju sigurojnë një sukses afatgjatë

Të kesh një aplikacion për besnikërinë e klientit mundëson klientë të përsëritur. Kur shtoni një element konkurrues në marketingun tuaj, si një sistem pikësh, klientët që janë tashmë pjesë e markës suaj do të fillojnë të angazhohen në një nivel më të lartë.

Për shembull: Në vitin 2016, Starbucks ripërpunoi sistemin e tij të shpërblimeve të pikëve për të dhënë yje bazuar në sa para shpenzon një klient për një blerje të vetme. Programi i shpërblimeve i inkurajon klientët e Starbuck që të afrohen pak më shumë për të fituar një sanduiç mëngjesi falas ose diçka më shumë. Por, këto shpërblime nuk janë vetëm tërheqëse për një natyrë konkurruese, ato sjellin gjithashtu shitje në të ardhmen pa e kuptuar as vetë klientët tuaj.

Ato ndihmojnë në rritjen e biznesit tuaj me anë të referimeve

Faza e parë e funksionimit të një biznesi të suksesshëm është ndjekja dhe mbajtja e klientëve. Pa ju dhënë paratë e tyre, biznesi juaj pushon së ekzistuari. Faza e dytë është ajo që, për fat të keq, shumë biznese nuk e arrijnë kurrë: të bëjnë klientët aktualë për të sjellë më shumë klientë.

Të kesh një program besnikërie ose shpërblimi i kthen të gjithë përdoruesit tuaj në referime. Mendoni për shembull, çfarë bëni nëse ju pëlqen një restorant, dyqan apo edhe një palë këpucë? Ju u tregoni miqve tuaj për këtë. Me një program të tillë është e lehtë që klientët tuaj tju referojnë tek miqtë e tyre, duke sjellë si rezultat shitje për ju. Të kesh një program shpërblimesh nuk do ta vulosë marrëveshjen, por do të shtojë besueshmëri dhe do ta bëjë klientin e ri të shohë atë që duan të gjithë blerësit: potencialin për gjëra falas.

Referimet nuk ju kushtojnë asgjë dhe shpesh bëjnë një punë më të mirë për të rritur një biznes të ri sesa fushata më e mirë e marketingut, sepse qeniet njerëzore i besojnë fjalës së njerëzve autentikë mbi çdo lloj reklame. Pasi të referohen, ata do të vijnë tek ju me aplikacionin e instaluar tashmë, njëfarë besimi në mendjet e tyre dhe një gatishmëri më të lartë për të shpenzuar paratë e tyre.

Ato ju japin të dhëna të paçmueshme për klientët

Tani le të diskutojmë vlerën reale të shtimit të një aplikacioni besnikërie ose ndonjë komponenti të aktivizuar nga teknologjia. Kur keni një aplikacion, një listë emaili ose një listë mesazhesh, ju keni akses në të dhënat e vlefshme të klientëve që ju lejojnë të fitoni njohuri të mëtejshme mbi ndarjen demografike të audiencës tuaj.

Sa shpesh angazhohen përdoruesit kryesorë me aplikacionin? Cili është shpërblimi më popullor? Sa shpesh bëjnë një blerje klientët e veçantë? Cili është produkti juaj më i njohur? Çfarë produktesh po blejnë klientët tuaj me vlerë të lartë? Cila është ndarja e bazës suaj të klientëve sipas moshës, vendndodhjes dhe rolit të punës?

Të gjitha këto janë gjëra të shkëlqyera për t’u ditur ndërsa përpiqeni të mblidhni informacione për audiencën tuaj dhe një aplikacion besnikërie është mënyra më e mirë për ta bërë këtë. Me pjesëmarrjen e tyre të vazhdueshme, do të keni të dhëna të vazhdueshme që mund t’i përdorni në fushatat tuaja.

Marketingu digjital nuk ka të bëjë vetëm me marrjen e X sasi pëlqimesh në postimet tuaja në Facebook ose dërgimin e Y emaileve. Ka të bëjë me gjetjen e mënyrës që do të bëjë që shumica e njerëzve të konvertohen në shitje. Qeniet njerëzore kanë dëshira të lindura për të cilat shpesh nuk janë plotësisht të vetëdijshëm, por janë ende mjete të vlefshme për t’i përdorur marketerët dhe shitësit.

Ajo nxitje e vogël e endorfinës që dikush ndjen kur zbulon se është vetëm një klik larg një kafeje të ftohtë falas? Kjo është dashuria për konkurrencën dhe ju mund të marketoni për këtë. Kur një klient e bën ardhjen në dyqanin tuaj çdo javë një pjesë tjetër të rutinës së tij? Kjo është besnikëria e klientit dhe ju gjithashtu mund ta marketoni këtë.

Një marketer i mirë do të krijojë rrugë të shumta për sukses dhe konvertim. Një marketer strategjik do të sigurohet që të gjitha këto rrugë të lidhen dhe të vendosin fushatën e tyre për sukses.