Një nga rregullat e arta të marketingut është se kompanitë e para që fillojnë të përdorin një platformë të re zakonisht shohin kthimet më të mëdha në investimin e tyre.
Në vitet 1990, ishte normale që norma e email-ve që hapeshin të ishte mbi 90 përqind. Kur AdWords nisi për herë të parë, ishte e lehtë të merreshin fjalë kyçe shumë konkurruese për çmimet më të lira. Kur Facebook për herë të parë i lejoi marketerët të shfaqnin reklama, kostoja ishte shumë më e ulët se sa është sot.
Ndërsa platformat bëhen më solide, ato gjithashtu përfundojnë duke kushtuar më shumë. Kjo është arsyeja pse marketerët më të mirë zakonisht përfitojnë nga platformat e reja para të gjithëve.
Përmes Snapchat, ju mund t’i jepni përmbajtje të vlefshme audiencës tuaj për t’i lejuar ata të shohin një anë tjetër të biznesit tuaj, një që mund të mos jetë aq e dukshme përmes një kanali tjetër.
Këtu janë tre mënyra se si marketerët mund të përdorin Snapchat për të rritur bizneset e tyre:
- Ofroni kode promovuese me ulje (promo codes)
Markat kanë pasur sukses duke përdorur kodet promovuese në Snapchat për shkak të nivelit të lartë të angazhimit.
- Lançoni produktet
Ju gjithashtu mund të përdorni Snapchat për të lançuar produkte të reja. Për shembull, kompania e kozmetikës NARS përdori Snapchat për t’u dhënë ndjekësve të saj një paraqitje të shkurtër të linjës së saj të produkteve para se të dilte në treg. Një nga përfitimet unike të Snapchat është se ju jep mundësi për të krijuar video joformale me buxhet të ulët.
- Përdorni marketingun me influencues
Marketingu me influencues është një nga kanalet më efektive sot. Duke shfrytëzuar influencuesit, ju mund të kapni një audiencë shumë më të madhe, sepse përmbajtja juaj do të shikohet nga ndjekësit tuaj dhe ndjekësit e atij influencuesi. Është një nga mënyrat më të shpejta për të krijuar një audiencë masive tuajën. Markat e mëdha e kanë bërë këtë në Snapchat.
Një mënyrë tjetër për të përdorur marketingun me influencues është duke i kërkuar një influencuesi të marrë në kontroll llogarinë tuaj. Kjo në thelb do të thotë që ata drejtojnë llogarinë tuaj Snapchat për një periudhë të caktuar kohe dhe postojnë fotografi në emrin tuaj.