Në vitin 2022, pritet që markat të bëjnë më shumë sesa thjesht të tregtojnë, shesin dhe sjellin fitime. Rritja e Gen-Z, me fuqinë e tyre të shpenzimeve kolektive prej 360 milionë dollarësh, fiton më shumë përfshirje, diversitet dhe veprim nga markat se kurrë më parë.
Por mënyra se si i trajtoni klientët tuaj vazhdon të mbretërojë si arsyeja kryesore që konsumatorët, përfshirë Gen-Z, të mbrojnë biznesin tuaj. Në nivel global, 94 përqind e klientëve konsiderojnë se sa mirë i trajton një markë konsumatorët e saj përpara se të bëjë një blerje, sipas një raporti të vitit 2022 nga eMarketer dhe Insider Intelligence. Përvoja e konsumatorit renditet në vendin e parë, e ndjekur nga trajtimi i punonjësve (85 përqind) dhe praktikat mjedisore (78 përqind). Një tjetër 73 përqind e konsumatorëve thanë se reagimi dhe veprimet e një marke ndaj ngjarjeve të padrejtësisë racore ndikojnë në vendimin e tyre për të blerë nga një kompani.
Pavarësisht se shumë konsumatorë i renditin shqetësimet globale si mjedisi, çështjet sociale dhe trajtimi i punonjësve si konsiderata përpara se të bëjnë një blerje nga një markë, të dhënat tregojnë se mesazhet nuk përkthehen në portofolin e tyre. Vetëm 27 përqind e klientëve në mbarë botën raportuan ndërrimin e markave për t’u përshtatur më mirë me vlerat e tyre personale.
Në vend të kësaj, gjysma e konsumatorëve në mbarë botën raportuan se kohët e fundit kanë ndërruar markat për të marrë shërbim më të mirë ndaj klientit, duke e bërë të qartë se mënyra se si e trajtoni bazën tuaj të konsumatorëve është ende e rëndësishme. Marrëveshjet më të mira të markave dhe cilësia e produktit ishin arsye të tjera që klientët kërkonin diku tjetër për nevojat e tyre.