Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes në internet që nuk duhet të neglizhohet:
Provo Reklamat Native
Nëse sapo keni filluar, reklamat native janë një mënyrë e shkëlqyer për të rritur trafikun e faqes suaj të internetit. Platformat native, si Boost, ju japin potencialin për të rritur trafikun e faqes suaj të internetit për mijëra vizitorë. Keto platforma ju lejojë të vendosni faqen tuaj përpara një audience mjaft të angazhuar, në faqet e tjera të rëndësishme. Me opsionet e avancuara të targetimit, ju jepet mundësia për të arritur një audiencë që do të vazhdojë të kthehet në faqen tuaj.
Ndërsa strategjitë e tjera për rritjen e trafikut të një website marrin më shumë kohë, reklamimi nativ është një qasje më e shpejtë për të arritur rezultate.
Krijoni përmbajtje të dobishme
Cilësia e përmbajtjes që prodhoni shkon krah për krah me sasinë e vizitorëve që kthehen në faqen e internetit. Ju mund të filloni duke përcaktuar dëshirat dhe nevojat e audiencës suaj. Mendoni se cilat lloje pyetjesh mund të bëjnë, dhe provoni të përfshini përgjigje në përmbajtjen tuaj. Pavarësisht nëse jeni duke i mësuar audiencës tuaj diçka të re ose duke ofruar këshilla që ata nuk mund t’i gjejnë diku tjetër, secila pjesë e përmbajtjes që krijoni duhet t’i sigurojë audiencës tuaj vlera reale. Gjithashtu është e rëndësishme të mbani në mend se lloji i përmbajtjes që prodhoni nuk ka pse të jetë postim i gjatë, me idenë që do që të rrisni trafikun e faqes suaj të internetit. Përmbajtja juaj gjithashtu mund të ripozicionohet në formate të tjera të tilla si një video, infografike, ebook ose podcast.
Zhvilloni një Strategji SEO
Ju nuk duhet domosdoshmërisht të paguani për trafik në mënyrë që të rrisni vizitat në faqen e internetit. Algoritmet e motorëve të kërkimit përcaktojnë rezultatet më të rëndësishme bazuar në kërkimin e përdoruesit. Një SEO solide është një qasje afatgjatë për të ndihmuar përmbajtjen tuaj të duket më e lartë në motorët e kërkimit. Ky është çelësi për të fituar trafik organik dhe angazhim në faqen tuaj. Strategjia juaj e SEO duhet të fillojë me hulumtimin e fjalëve kyçe për të gjetur objektivin tuaj ideal. Pasi të keni përcaktuar fjalët tuaja, duhet të merrni parasysh edhe titullin tuaj, përdorimin e headers, përshkrimet meta dhe imazhet e optimizuara.
Kombinimi i një strategjie efektive SEO me reklamat native është një mënyrë e shkëlqyeshme për të arritur rezultate të menjëhershme dhe afatgjata.
Merrni parasysh pajisjen
Nëse nuk po konsideroni pajisjen nga e cila përdoruesit po vizitojnë faqen tuaj, mund të humbisni një sasi të madhe trafiku. Përdoruesit e pajisjeve celularë i kanë tejkaluar ato për desktop. Sipas eMarketer, më pak amerikanë po përdorin pajisje desktop për të hyrë në internet, me përdoruesit e smartphone-ve që arritën 232.8 miliardë këtë vit. Eshtë thelbësore që faqja juaj e internetit të jetë e navigueshme edhe në celular për të rritur trafikun e faqes suaj të internetit. 8 në 10 përdorues do të ndalojnë së angazhuari nëse përmbajtja nuk shfaqet mirë në pajisjen që ata zgjedhin. Kjo do të thotë që nëse faqja juaj në celular është e ngadaltë, është e vështirë për t’u lexuar, ose dizajni është i dobët, ju tashmë po humbni trafikun e faqes në internet.
Me shumicën e trafikut të internetit që vijnë nga përdoruesit e celularëve, një faqe mobile për përdoruesit është thelbësore.