Cilat janë 4 trendet e marketingut digjital për 2021?

Konsulentët e marketing-ut të GELDTrade shpjegojnë se një nga sfidat më të mëdha që reklamuesit dhe media do të përballen në 2021 është të qenit në gjendje të komunikojnë me konsumatorët dhe të bëjnë veprime efektive në një botë pa cookies.

Ja katër trendet që do të shënojnë industrinë e marketingut digjital në 2021.

1.Privatësia dhe identiteti, shumë më të bashkuar

Privatësia do të jetë avanatazhi konkurrues në 2021 dhe do të lidhet me zgjidhjet e identitetit që përfshijnë minimizimin e të dhënave, vendosin privatësinë mbi dizajnin dhe përqendrohen në informacione personale jo të identifikueshme. 2021 do të jetë viti i ligjeve të privatësisë, kryesisht në Shtetet e Bashkuara, por në një botë të globalizuar nuk përjashtohet asnjë vend, i cili do të ndihmojë industrinë e reklamave digjitale të ndërtojë një ekosistem më transparent dhe të besueshëm.

2. Jo të gjithë cookies do të zhduken

Vitin e kaluar media dhe industria e reklamave digjitale u fiksuan me zhdukjen e menjëhershme të cookies të palëve të treta, veçanërisht me njoftimin e Google Chrome për t’iu bashkuar këtij vendimi duke filluar në 2022.

Për këtë vit, çështja do të mbetet pa zgjidhje, kështu që pritet që reklamuesit të rrisin presionin ndaj medias për të përmbushur nevojat e tyre për monitorimin, shënjestrimin dhe matjen e të dhënave, në mënyrë që të përqendrojnë përpjekjet e tyre për reklama dhe të përmirësojnë tërheqjen dhe besnikërinë e konsumatorët.

Bizneset do të duhet të përfitojnë nga ky vit për t’u përgatitur për eliminimin gradual të cookies: të flasin me partnerët e tyre rreth mënyrës se si po trajtojnë cookies të palëve të treta dhe planet e tyre për të ardhmen; krijoni marrëdhënie me furnitorë, partnerë dhe platforma të reja; ndërsa faqet e internetit do të duhet të përditësohen dhe të kërkojnë zgjidhje të reja.

3.Përmirësoni mjetet e mbrojtjes së të dhënave

Ndërkohë që media dhe platformat investojnë në mbrojtjen e të dhënave të palëve të para, ato do të përballen me shqyrtim në rritje të demonstrimit të reklamuesve për kthimin e shpenzimeve të reklamave dhe shkallën e tyre. Kërkesat do vazhdojnë të rriten dhe bizneset online do duhet të përmirësojnë gjithë mjetet e mbrojtjes së të dhënave që përdorin.

4.Cilësia e të dhënave do të sjellë përfitime më të mëdha

Ndërsa reklamuesit dhe media përshpejtojnë mbledhjen e të dhënave të palëve të para, cilësia e të dhënave do të bëjë “magjinë” që dëshiron industria digjitale. Kjo është një fitore për të gjithë, përfshirë konsumatorët. Ndërsa cilësia e të dhënave përmirësohet, ata lojtarë pa aftësinë për të vendosur mure mbrojtëse do të mbështeten në pasurimin e të dhënave për t’u siguruar reklamuesve saktësi. Ata me profile më të pasura dhe me cilësi më të lartë do të shohin rritje.

GELDTrade.al