Cilat janë emrat e mirë të biznesit për një kompani?

Ka një rëndësi të madhe në zgjedhjen e emrit të duhur të kompanisë. Zgjedhja e emrit të duhur mund t’i bëjë njerëzit të flasin dhe të marrin shumë zhurma mediatike. Kjo do të thotë reklamim falas. Zgjedhja e një emri të gabuar mund të jetë një pikë e zezë për një kompani dhe ta mbajë atë të mos dalë nga porta. Emri ideal shpreh natyrën e vërtetë të biznesit tuaj, specialitetin e tij dhe produktet dhe shërbimet që ju ofroni. Mendoni Volkswagen (“makina e njerëzve”), Five Guys Burgers and Fries dhe Whole Foods. Por gjithashtu mendoni se Apple, McDonald’s dhe Target.

Këtu janë disa mendime rreth zgjedhjeve të emrave. Tingulli i preferuar për shumicën e njerëzve është tingulli “K”, pavarësisht nëse bëhet nga një “C” ose “K.” Një tjetër e preferuar është kur dy fjalë fillojnë me të njëjtën shkronjë. Mendoni Coca Cola ose Krispy Kreme. Megjithëse nuk janë emra biznesi, mendoni gjithashtu për Mickey Mouse, Donald Duck, Roger Rabbit dhe Bugs Bunny. Ata emra janë thjesht argëtues për të thënë. Ata shkëputen nga gjuha si, mirë, shënimi i një ore gugasje.

Pra, në vend të Pikturës së Mike, po në lidhje me Pikturën e Mike të Mike. Në vend të një dyqani burgerësh të quajtur Bob’s Restaurant, si thoni Bob’s Big Burgers. Në vend se orenditë e qytetit tim, po në lidhje me Mobiljen e Bukur të Frank. Bëni emrin tuaj të biznesit argëtues, të paharrueshëm. Bëni që të ketë një ndikim. Normalja është e mërzitshme. Zbehet në sfond. Te jesh i ndryshem. Bie në sy. Bëni njerëzit të flasin.

Një konsideratë tjetër është disponueshmëria e një emri domain për faqen tuaj te internetit. Nëse nuk keni një uebfaqe të kategorisë së parë për tërheqjen e vëmendjes, do të humbni tre të katërtat e rinj të klientëve tuaj. Faqet e Verdha kanë vdekur. Gazeta po vdes. Nëse tempujt tuaj janë shumë gri për ta kuptuar këtë (siç janë ky i shkrimtarit), është koha të zgjoheni (siç duhej ta bëja) dhe ta kapërceni atë.

Pra, kjo flet për veçantinë. Krijoni një fjalë të këndshme tingëlluese. Siç e dini, Google nuk ishte edhe një fjalë e vërtetë kur u shpik emri. Ishte drejtshkrimi i gabuar i fjalës së synuar, Googol. Por kur u zbulua gabimi, ata zbuluan se emri i domain-it googol.com ishte marrë tashmë. Pierre Omidyar kërkonte echobay.com për emrin e tij të planifikuar të biznesit, Echo Bay Inc. Por, gjithashtu, u mor. Ai doli me “eBay” në vend dhe e regjistroi atë në vend. Upwork ofron një faqe në internet ku freelances dhe promovojnë shërbimet e tyre. PatPat ofron një aplikacion celular që ofron marrëveshje ditore për nënat. Këta emra unikë u zgjodhën, pjesërisht, për shkak të disponueshmërisë së emrave të domain.

Pothuajse çdo emër mund të funksionojë nëse mbështetet nga një produkt ose shërbim i pabesueshëm, veçanërisht nëse promovohet mirë. Beatles mendohej të ishte një emër i tmerrshëm për një grup. Por ata me siguri nuk e lanë që t’i ndalonte. Ritz-Carlton, në vetvete nuk do të thotë asgjë; por shërbimi i tyre i pabesueshëm për klientët dhe hotelet e bukura e kanë bërë emrin të thotë prona luksoze të pushimeve.

A mund ta ndihmojnë ekspertët të zgjedhin një emër biznesi?

Nëse keni vështirësi, të kërkoni ndihmë nga një ekspert mund të jetë një ide e mirë. Kjo mund të jetë shumë e dobishme nëse jeni shumë i veçantë ose nëse një zgjedhje e emrit mund të ketë një ndikim të rëndësishëm në prosperitetin e llojit tuaj të biznesit. Ka firma që punësojnë profesionistë të trajnuar të cilët ndihmojnë në zgjedhjen e emrave të ndërmarrjeve. Për më tepër, shumë prej tyre mund të ndihmojnë në çështjet e markave tregtare për t’ju mbrojtur dhe për t’ju mbajtur larg ujit të nxehtë. Ato gjithashtu mund të ndihmojnë në hartimin e një logo të kompanisë, një faqe në internet, karta biznesi dhe një letër me kokë.

Regjistrimi i ekspertëve mund të jetë i kushtueshëm. Një firmë që ju ndihmon të gjeni një emër mund të kushtojë $ 80,000 deri $ 100,000. Një kompani e tillë mund të ju ndihmojë gjithashtu të gjeni një frazë tërheqëse për të promovuar biznesin tuaj, si dhe ide krijuese të markës. Ka edhe shërbime emërtimi që kërkojnë vetëm 50 deri në 100 dollarë. Nëse keni vështirësi, shpenzimi i një shume të arsyeshme në fillim mund të ndihmojë biznesin tuaj në një mënyrë të madhe në planin afatgjatë.

Si të zgjidhni një emër biznesi

Çfarë doni që emri juaj të komunikojë në publik? Steve Jobs mendoi për emrin Apple sepse ai mendoi se ishte “argëtues, shpirtëror dhe jo frikësues”. Emri duhet të mbështesë frymën e ndërmarrjes tuaj. Do të ishte e dobishme të kishim një histori të mirë pas zgjedhjes së emrit që do të prekë zemrat e njerëzve në një farë mënyre të vogël.

Ashtu si timoni i vogël në një anije të madhe, aq më shumë që emri juaj u përcjell klientëve për thelbin e asaj që bëni, aq më pak përpjekje duhet të bëni për ta përshkruar atë. Njerëzit lidhen me fjalë që mund t’i kuptojnë. Kishte një tabelë në një nga dyqanet në një strip-qendër në një qytet të Kalifornisë me emrin Manuels. Ishte e vështirë të gjesh dikë që dinte se çfarë bënte biznesi. Shorly pas kësaj, kishte një shenjë të re në njësi: Me qera. Dëshironi të blini një bateri të specializuar? Pse të mos shkoj në Qyteti i baterisë? Ky ishte emri i biznesit që zuri vendin e tij. Ka qenë në të njëjtin vend për shumë vite.

Përdorimi i fjalëve të vërteta me të cilat njerëzit mund të lidhen është e rëndësishme sipas emërimit të konsulentëve. Njerëzve u pëlqejnë fjalët që ata mund t’i kuptojnë dhe që janë të njohura për ta. Kjo është arsyeja pse ekspertët e fushës i inkurajojnë njerëzit të shmangen nga emrat që kanë inicialet, shumë numra ose fjalë të krijuara me të cilat është e vështirë të thuash.

Për më tepër, mos lejoni që një emër t’ju kufizojë. Një emër si p.sh. Shkopinjtë e Peshkimit Cincinnati mund të jetë në rregull nëse këtu jeni dhe kjo është gjithçka që shesni. Sidoqoftë mund të jetë e vështirë nëse doni të zgjeroheni jashtë Cincinnati ose të shisni më shumë sesa shufra peshkimi. Po sikur të doni të shisni joshje, karrem, rrjeta dhe varka?

Emri duhet të ketë një kuptim me të cilin mund të lidheni ju dhe klientët tuaj. Duhet të tregojë diçka për biznesin tuaj, nëse është e mundur. Mund të lidhet me atë që bëni, ku jeni të vendosur, ose diçka unike ju. Vrima, Inc. në Hjuston bën një gjë kryesore: pret vrimat në beton. Peshkimi i Rrugës së 15-të është një restorant i detit pranë ujit në Ft. Lauderdale, Florida. Nëse jeni ndonjëherë në Ft. Lauderdale keni një ide të mirë se ku mund ta gjeni. Studentët që vdesin nga uria Levizësit, Inc. është një emër emocionues i një kompanie të suksesshme lëvizëse e filluar afër Los Anxhelos në 1973 nga dy të rinj të sapoardhur nga shkolla e mesme.

Këtu janë disa ide për të menduar kur kërkoni një emër të mirë biznesi:

  • Mendoni për klientët tuaj. Çfarë lloji po përpiqeni të vizatoni? (Tregu i Bujkut tërheq blerës të ndërgjegjshëm për shëndetin.)
  • Mundohuni të prekni zemrën. (Të gjithë buzëqeshjet e kujdesit dentar, për shembull.)
  • Zgjidh një emër që krijon ndjenja të mira ose të bën të buzëqeshësh. (Qershi Smash është një sallon akullorësh shumë argëtues dhe popullor. )
  • Bëni të qartë dhe mos ngatërroni publikun. (Pronarët e Chutney dhe Pickle cdo të kisha zgjedhur një emër më të mirë për restorantin e tyre të shijshëm indian.)
  • Jo shaka brenda. Ju jeni duke tërhequr klientë, duke mos e argëtuar veten.
  • Mund të përdorni vetëm “Inc.”, “Corporation”, “LLC” ose të ngjashme, nëse biznesi juaj është regjistruar në të vërtetë si i tillë.

 

Zgjedhjet e emrave të biznesit: Mendoni jashtë kutisë 

Ka kaq shumë emra biznesi që janë marrë tashmë, nganjëherë ne kemi përtërirë. Nëse dikush ka paraqitur një markë tregtare ligjore, kjo mund t’ju bllokojë ligjërisht nga përdorimi i emrit, veçanërisht në të njëjtën klasë tregtare. Pra, pse të mos krijoni vetëm një fjalë që tingëllon e lezetshme dhe, si një bonus, përcjell ndjenja të mira për biznesin tuaj. Një kompani e quajtur NamLab doli me emrat e mëposhtëm: CompUSA, Acuvue, Acura, Olive Garden, Sentra, American Century, Viactiv. Këta emra ndoshta janë zgjedhur sepse kanë një tingull të ftohtë ose përçojnë një domethënie domethënëse. Një këshilltar tjetër për emërimet thirri Matchistic menduan për këta emra biznesi: Prism, Yaystack, Karoo, Design Bloc dhe Pursell Farms.

Matchistic beson se emrat e sajuar mund të tërheqin më shumë vëmendjen dhe të mendojnë sesa fjalët e vërteta në kohë. Motoja e tyre është, “Ne besojmë se një markë është një reputacion – nxitur nga një koleksion i perceptimeve, emocioneve dhe përvojave.” Ata vazhdojnë që markat janë njerëzore dhe janë krijuar për njerëzit. Ata thonë se një emër marke duhet të bëjë sa vijon:

  • Sigurohuni që tregu t’ju “marrë”.
  • Përcjell një mesazh të qartë
  • Mundi konkursin
  • Tregon një histori më të mirë
  • Keni një ide se si të poziciononi një produkt të ri
  • Bie në sy në treg
  • Jini të veçantë dhe jo një mall “edhe unë”

Ata vazhdojnë të thonë, dhe ne parafrazojmë, se markat që ngrihen si krem ​​në majë kanë tiparet e mëposhtme:

  • Domethënëse – Një pasion nga zemra që i shtyn palët e interesuara përpara për të mirën e përbashkët – jo vetëm për fitim vetëm.
  • E zotërueshme – Vendosmëri e guximshme për të segmentuar një vend kuptimplotë në treg.
  • Përkrahur – Një zotim, duke filluar me drejtuesit më të lartë, për të përcaktuar veprime që mbështesin vendin dhe vlerat e organizatës.
  • E vlefshme – Një pasion i sinqertë dhe i përzemërt që e motivon atë të paguajë çmimin që duhet për të arritur qëllimet në një mënyrë të ndershme.

Fjalët dhe frazat e sajuara nuk funksionojnë në çdo rast. Nëse ato përcjellin një konotacion të qartë dhe të thjeshtë dhe janë në industrinë e duhur, ato mund të jenë të përshtatshme. Ndërsa gjithnjë e më shumë emra dhe emra të domain-eve të Internetit janë këputur, prisni që gjithnjë e më shumë emra biznesi të sapo shpikur të zvarriten në treg. Për një emër të tillë, ndihma profesionale mund të jetë në rregull.

Ndonjëherë, organizatat e emërtimit do të vijnë me emra që janë nga fjalë ose prejardhje fjalë që mund të gjenden në fjalor. Firma konsulente Zinzin megjithëse mban emrin GoGo, kompania gjatë fluturimit wi-fi; Fluent, një kompani automatizimi në shtëpi dhe TruTV, një markë e rrjetit televiziv.

Pyesni rreth e rrotull: “Si ju pëlqen ky emër?” 

Pasi të keni listën tuaj, pyesni rreth. Pyesni miqtë, të afërmit, punonjësit dhe të tjerët. Punon. Prettyshtë shumë e lehtë të ngushtosh një listë duke marrë një studim joformal. Ju do të zbuloni, më shpesh sesa jo, që një ose dy emra janë të dashur nga shumica e njerëzve që ju kërkoni. Sigurohuni që të bëni një kërkim të markës tregtare për t’u siguruar që nuk shkelni gishtat e këmbës. Punësimi i një avokati apo firme specialiteti që specializohet në kërkimin dhe regjistrimin e markave tregtare është një ide e mirë.

Shtë më mirë të kalosh nja dy mijë dollarë përpara. Imagjinoni të shtypni mijëra karta biznesi dhe letra me letra. Pastaj ju shpikni dhe trilloni një produkt fantastik në masë me emrin e kompanisë tuaj të stampuar në mënyrë të pashlyeshme në sipërfaqen e tij. Tjetra, nga çmenduria, një konkurent gjigand ju tërheq nëpër gjykatë për dy vitet e ardhshme me avokatin e tyre të markës tregtare $ 1500 në orë i cili ju sjell në gjunjë. Më mirë të kalosh pak përpara sesa të pendohesh në fund.

Përmbledhje: Zerimi në emrin e përsosur të biznesit 

Mirë, kështu që shpresojmë se keni bërë detyrat e shtëpisë tuaj, ose së shpejti do të keni dalë me një numër të vogël emrash që kalojnë testin e nuhatjes. Ju keni disa emra për të cilët dhe familja dhe miqtë tuaj janë të ngazëllyer. Po tani?

Rishikoni ato që kemi diskutuar. Cili nga emrat komunikon më mirë me klientin tuaj? Cili emër do të krijojë ndjenja të mira për ju dhe kompaninë tuaj? Cila i tregon publikut se çfarë bëni?

Vendimi përfundimtar varet nga ju. Çfarë do t’ju ndihmojë më shumë të arrini në përfundimin tuaj? A preferoni të pyesni përreth? Apo ju pëlqen të shkoni solo dhe t’i besoni instikteve tuaja? A do të ndiheni më rehat kur punësoni një profesionist? Provoni pak flakërim artistik, edhe nëse më e mira që keni bërë ndonjëherë është një figurë mesatare shkopi dhe përpiquni të shihni nëse mund të mendoni për një logo që të shkojë me emrin tuaj. Shihni emra dhe logo të tjerë që ju pëlqen të merrni ide. Thuaji vetes emrin dhe pastaj foli me zë të lartë për të parë se si të gudulon dashuria jote. Si do të tingëllonte ai në TV, radio ose media online? Pastaj merrni një vendim dhe vazhdoni me të. Beso ne vetvete. Ju ndoshta jeni më të mirë në këtë sesa mendoni.

Pro mund të marrë shumë kohë për të arritur në një përfundim. Ndonjëherë u duhen një muaj deri në gjysmë viti. Megjithëse ndoshta nuk doni ta zgjasni kaq shumë, ju mund të dëshironi ta rrokullisni përreth në kokën tuaj … dhe kokën e të tjerëve për pak. Dhe, hej, nëse nuk ju pëlqen zgjedhja juaj e parë, mund të ndryshojë shpejt. Dokumentet e korporatave janë të lehta për tu ndryshuar përmes një agjencie të depozitimit të një kompanie… siç është ajo në faqen e internetit e së cilës përmban artikullin që po lexoni tani.

Kur të vendosni mendjen tuaj, merreni me punë dhe filloni të bëni atë që duhet për të siguruar një produkt dhe / ose shërbim të pabesueshëm dhe për të promovuar markën tuaj. Jeta është e shkurtër dhe bota duhet të dijë emrin tuaj… dhe emrin e kompanisë suaj. Emri që ju zgjidhni është i barabartë me krijimin e një kompanie të fuqishme. Emri i kompanisë suaj është hapi juaj i parë drejt ndërtimit të karakterit të fortë të ndërmarrjes që mund t’ju mbështesë ju dhe shumë të tjerë për jetën e biznesit tuaj.