Facebook konkuron Apple me produktin e saj më të ri

Facebook planifikon të bëjë një orë inteligjente, e cila duhet të konkurrojë me orën inteligjente të Apple. Do të synohet kryesisht për shfaqjen e parametrave të shëndetit gjatë stërvitjes dhe për komunikimin tekstual.

Ky informacion u botua nga portalet e dedikuara për raportimin e teknologjisë “Information and Verge”. Ata njoftuan se kjo orë inteligjente mund të funksiononte pa u lidhur me një celular. Kjo do të thotë se duhet të ketë një sistem Android që do të lejojë dërgimin e mesazheve përmes Facebook Messenger dhe aplikacioneve WhatsApp.

Ai pritet të jetë në gjendje të monitorojë një numër të madh të parametrave shëndetësorë, dhe kjo do të thotë të lidheni me miqtë që stërviten, trajnerë dhe kompani shëndetësore dhe palestër siç është Peloton.

Supozohet se ora inteligjente e Facebook do të ketë një ekran të ndashëm me dy kamera. Ato do të jenë të përdorshme për marrjen e fotografive dhe videove, të cilat do të mund të postohen në Facebook, Instagram dhe WhatsApp. Kamera në pjesën e përparme do të jetë në gjendje të përdoret për video thirrje, ndërsa ajo në pjesën e pasme do të jetë në një ekran të ndashëm. Korniza e orës do të jetë prej materiali inox.

Facebook planifikon të punojë me kompani të tjera për të krijuar artikuj që mund të pajisen me një ekran të orës të ndashëm. Çantat e shpinës duhet të jenë midis artikujve të tillë. Ata shpresojnë se kjo orë do të përdoret për të ndihmuar njerëzit të shmangin kontrollet që Apple dhe Google ushtrojnë mbi celularët. Nga ana tjetër, nuk ka gjasa që kjo orë inteligjente të përdoret nga ata që janë të shqetësuar për mbledhjen e të dhënave private nga Facebook.

Thuhet se kjo pajisje duhet të kushtojë pothuajse 400 dollarë dhe se shitja e saj do të fillojë në verën e vitit të ardhshëm. Prodhimi i gjeneratës së dytë të orës është planifikuar për vitin 2023. Do të konkurrojë me orën inteligjente të Apple, e cila është një nga më të shiturat në botë. Besohet se është në pronësi të 100 milion njerëzve. Ndërkohë, Facebook, në bashkëpunim me Ray-Ban, po zhvillon syze të zgjuara, të cilat duhet të konkurrojnë me ato të Apple.