Ferrari ka filluar të pranojë pagesa në kriptomonedhë për makinat e saj sportive luksoze në SHBA dhe do ta shtrijë skemën në Evropë pas kërkesave të klientëve të saj të pasur, tha për Reuters shefi i marketingut dhe komercializimit.
Shumica dërrmuese e kompanive janë larguar nga kriptot pasi paqëndrueshmëria e bitcoin dhe argumenteve të tjera i bën ato jopraktike për tregti. Rregullimi i parregullt dhe përdorimi i lartë i energjisë kanë parandaluar gjithashtu përhapjen e kriptos si një mjet pagese.
Këto kompani përfshijnë prodhuesin e makinave elektrike Tesla, i cili në vitin 2021 filloi të pranonte pagesa në bitcoin, monedha më e madhe e kriptove, përpara se drejtori ekzekutiv Elon Musk ta ndalonte atë për shkak të shqetësimeve mjedisore.
Shefi i marketingut dhe komercializimit të Ferrarit, Enrico Galliera për Reuters tha se kompanitë e kriptovalutave kishin bërë përpjekje për të reduktuar gjurmën e tyre të karbonit përmes futjes së softuerit të ri dhe një përdorimi më të madh të burimeve të rinovueshme.
Kompania italiane, e cila shiti 13,200 makina në vitin 2022, me çmime që fillojnë nga mbi 200,000 euro dhe shkojnë deri në 2 milionë euro, planifikon të zgjerojë skemën e kriptove në Evropë deri në tremujorin e parë të vitit të ardhshëm dhe më pas në rajone të tjera ku kripto është e pranuar ligjërisht.
Ferrari i është drejtuar një prej procesorëve më të mëdhenj të pagesave të kriptomonedhave, BitPay, për fazën fillestare në SHBA dhe do të lejojë transaksione në bitcoin, ether dhe USDC, një nga të ashtuquajturat si kriptovaluta më stabile. Ferrari mund të përdorë procesorë të tjerë pagesash në rajone të ndryshme.