Një muaj më parë, dega evropiane e Ford prezantoi Fiestan e rifreskuar, dhe përfaqësuesi i tyre popullor nga segmenti C tani i është nënshtruar një trajtimi të ngjashëm.
Ford Focus i ridizajnuar njihet nga jashtë nga kutitë e ndryshme të dritave LED në të cilat tani janë integruar dritat e mjegullës, dhe Ford gjithashtu ofron fenerë të avancuar automatikë adaptues për një pagesë shtesë që sigurojnë ndriçim optimal të rrugëve në çdo kohë pa e shqetësuar shoferin nga drejtim i kundërt. Pamja e pasme zbulon kapakët e dritës së zbehur dhe grafika paksa të ndryshme.
Focus ST më i fuqishëm i mundësuar nga një 2.3-litër turbo benzinë me katër cilindra (280 kuaj/fuqi) është pasuruar me ulëse të ridizajnuara, rrota të reja aliazh dhe një nuancë interesante të gjelbër (Mesatarja e Gjelbër) e ofruar tashmë me Puma ST dhe Fiesta ST, dhe Focus ST do të vazhdojë të ofrohet gjithashtu në një version më praktik të karrocave të stacioneve, raporton motor1.
Oferta e motorëve më të dobët të benzinës bazohet në motorin e mirënjohur me tre cilindra turbo benzinë (EcoBoost), i cili ofrohet me 125 dhe 155 kf. Transmetimi i energjisë në boshtin e përparmë bëhet përmes një transmetimi manual me 6 shpejtësi ose automatik me 7 shpejtësi me dy tufa, dhe një sistem hibrid i butë 48 volt ndihmon në zvogëlimin e konsumit të karburantit dhe emetimet e shkarkimit. Pa elektrifikim, motori në fjalë ka 100 dhe 125 kuaj/fuqi.
Me cilindrin më të ofruar, ekziston edhe një motor turbodiesel 1.5 litra (EcoBlue), i cili ka 95 kf në versionin më të dobët dhe 120 kuaj/fuqi në atë më të fuqishëm. Përveç transmetimit manual standard me 6 shpejtësi, një “naftë” më e fuqishme mund të porositet gjithashtu në kombinim me një transmetim automatik me 8 shpejtësi me dy tufa.