SUV-i elektrik i Ford është një nga modelet që disponohet me sistemin e kontrollit të lundrimit adaptiv gjysmë-autonom të Ford-it BlueCruise. Karakteristika është e ngjashme me Super Cruise të GM dhe lejon shoferët të heqin duart nga timoni dhe këmbët nga pedale ndërsa makina kontrollon shpejtësinë e saj dhe drejton brenda një korsi autostrade.
Teknologjia e monitorimit të fytyrës siguron që drejtuesit e mjeteve të mbajnë sytë nga rruga dhe të jenë gati të marrin përsëri kontrollin në rast emergjence. BlueCruise i Fordit do të çaktivizohet nëse nuk janë, dhe makina do ta ndalojë veten në një ndalesë të kontrolluar me dritat e rrezikut të ndezura nëse një shofer nuk përgjigjet. Të paktën kjo është gjithçka që mund të bënte kur u lançua një vit më parë.
Mustang Mach-E 2023 vjen me softuerin më të fundit BlueCruise 1.2, i cili ka shtuar funksionalitet dhe funksionon më mirë në përgjithësi. Ford ka përdorur inteligjencën artificiale për të përmirësuar aftësitë e sistemit përmes mësimit të makinerive. Së bashku me testimin e brendshëm, Ford mbledh të dhëna nga pronarët që kanë zgjedhur të ndajnë informacione të botës reale nga automjetet e tyre, të cilat përfshijnë videoklipe dhe regjistrime radari.
Ford ka shitur afro 200,000 automjete me BlueCruise deri më sot, dhe klientët e kanë përdorur atë për më shumë se 64 milionë milje të kombinuara, gjë që i ka siguruar asaj një sasi të madhe të dhënash për të punuar. Sammy Omari, drejtor ekzekutiv i Ford për teknologjitë e avancuara të sistemit të ndihmës së shoferit tha për Fox News:
Një numër mjaft i madh klientësh vendosin që duan të ndajnë të dhëna me ne. Ne jemi shumë kirurgjik për atë që na lejohet të mbledhim dhe jo vetëm për mënyrën se si i mbledhim ato, por se si i trajtojmë ato të dhëna brenda vendit.
Softueri i AI fshin të dhënat e informacionit personal, mjegullon targat në imazhe dhe i pret ato vetëm në pjesët që i nevojiten. Omar tha:
Ne nuk jemi vërtet të interesuar për asgjë, ndonjë të dhënë që mund të na çojë në atë se çfarë konsumatorët e kanë përdorur makinën, si për shembull, gjëra të tilla si numri i identifikimit të automjetit.
Automjetet i dërgojnë raporte Fordit përmes lidhjeve celulare ose Wi-Fi sa herë që BlueCruise shkëputet, në mënyrë që të mund të shohë se çfarë ka ndodhur. Algoritmi mëson pjesërisht duke parë videon e xhiruar në kushte të ndryshme mjedisore dhe ndriçimi. Kjo i jep asaj një kuptim më të gjerë se si duken rrugët dhe shënuesit e korsive nëpër 130,000 milje të autostradave me akses të kontrolluar në SHBA dhe Kanada, të cilat janë certifikuar për funksionimin deri tani.
U deshën edhe disa shënime nga shoferët. Sistemi e kuptoi që shoferët shpesh merrnin timonin dhe lëviznin pak brenda korsisë së tyre kur pranë tyre ishte një kamion i madh, kështu që BlueCruise 1.2 është programuar ta bëjë këtë automatikisht kur është në punë. Tani është gjithashtu në gjendje të kontrollojë për automjete të tjera dhe të ndryshojë korsinë vetë kur shoferi godet sinjalin e kthesës dhe në përgjithësi merret me trafikun në një mënyrë më të natyrshme. Aftësi të tjera do të shtohen në rrugë, por Ford nuk i ka zbuluar ende.