Ja cilat janë 3 këshillat për marketing-un digjital në 2022

Prezenca dhe Angazhimi Online

 Duhet të jeni të përgatitur të investoni më shumë kohë dhe burime në prezencën tuaj në internet, dhe strategjitë e marketingut të mediave sociale. Një strategji efektive ju mundëson të arrini më shumë klientë, të angazhoheni me ndjekësit ekzistues dhe të rrisni trafikun e faqeve në internet. Gjithashtu, merrni pak kohë për të përmirësuar strukturën dhe përmbajtjen kryesore të faqes suaj të internetit për dukshmërinë e rezultatit të kërkimit Google.

Pandemia ka mbyllur shumë njerëz brenda, duke rritur kohën që ata kalojnë në internet. Ky ndryshim është periudha perfekte për të rritur shtrirjen tuaj dhe për t’u ri-angazhuar me ndjekësit ekzistues.

Listimet Google dhe SEO

Një nga fushatat më të suksesshme të marketingut që mund të filloni në 2021 për të rritur biznesin tuaj është SEO. Ka një arsye pse mbi 60% e marketuesve investojnë në të. SEO (Optimizimi i Motorëve të Kërkimit) është një mjet digjital i marketingut që ju lejon të kuptoni se çfarë kërkojnë klientët tuaj (fjalë kyçe) dhe është një nga drejtuesit kryesorë të trafikut organik. Kjo jo vetëm që ju dërgon në krye të një rezultati kërkimi në Google, por gjithashtu mund t’ju ndihmojë të ngriheni mbi konkurrentët tuaj dhe të merrni më shumë trafik në faqen tuaj.

Reklamimi me anë të videove

Një tjetër element për suksesin e marketingut në 2021? Përmbajtja e videos. Video po bëhet gjithnjë e më e përhapur për reklamat. Gati 90% e marketuesve thanë se shtimi i përmbajtjes video në strategjinë e tyre rriti trafikun në faqen e tyre të internetit, dhe pothuajse 30% e blerësve thanë se do të blinin një artikull pasi të kenë parë një reklamë video për të. Meqenëse videoja është një medium i tillë tërheqës, është veçanërisht i mrekullueshëm për produktet, por mund të përdoret gjithashtu për intervista të punonjësve, video prapa skenave dhe më shumë. Filloni duke përfshirë video argëtuese dhe interaktive në kanalet tuaja sociale dhe merrni parasysh se si po performojnë. Nëse vini re një rritje të shikimeve ose angazhimit, merrni parasysh shtimin e marketingut video në planin tuaj të marketingut digjital.