Ky ishull mund të jetë një model turizmi për botën

Më shumë se 10.5 milionë vizitorë në vitin 2019. Mbi 13 milionë dollarë të ardhura nga turizmi ndërkombëtar. Afër 90 për qind të GJDP-së lokale.

Do të ishte një nënvlerësim të thuash se turizmi ushqen ekonominë e Phuketit, një ishulli në Tajlandë.

Para pandemisë, ishulli piktoresk Tajlandës, i njohur për plazhet e lagura nga dielli, ushqimet e ndryshme dhe jetën e natës shumëngjyrëshe u rendit në vendin e 15-të si ndër më të vizituarit në botë nga kompania kërkimore e tregut me bazë në Mbretërinë e Bashkuar – Euromonitor International.

Po atë vit, ishulli më i popullarizuar i Indonezisë, Bali, mirëpriti pothuajse 6.3 milionë vizitorë. Phu Quoc në Vietnam, 5.1 milionë. Langkawi i Malajzisë, 3.9 milionë. Maldivet, 1.67 milionë. Dhe Boracay, në Filipine, 1.6 milionë.

Turizmi punëson të paktën 15.3 milionë punëtorë në të gjithë Paqësorin e Azisë, sipas një raporti të Organizatës Ndërkombëtare të Punës të OKB-së.

Kështu që nuk duhet të jetë surprizë që projekti pilot i Tajlandës “Sandbox” i Phuket, i cili filloi të mirëpresë udhëtarët plotësisht të vaksinuar për pushime pa karantinë më 1 korrik, ka tërhequr vëmendjen e rajonit.