Reddit shpenzoi tërë buxhetin e saj të marketingut në këtë reklamë pesë-sekondëshe në Super Bowl

Konsulentët e marketing-ut të GELDTrade shpjegojnë se transmetimi i Super Boël u mbush me një lloj reklame me buxhet të madh që audienca është mësuar ta shohë gjatë lojës së famshme vjetore. Zakonisht ka të paktën një vend nga një i sapoardhur që synon të bëjë një deklaratë, shpesh duke e mbajtur mesazhin e tij të shkurtër dhe të ëmbël. Natën e kaluar, ai reklamues ishte Reddit.

Reklama u hap si një reklamë e zakonshme makinash, por shpejt kaloi në mesazhin e Reddit, i cili u hap me, “Uau, kjo funksionoi me të vërtetë”.

https://platform.twitter.com/embed/Tweet.html?dnt=true&embedId=twitter-widget-0&frame=false&hideCard=false&hideThread=false&id=1358572629729320960&lang=en&origin=https%3A%2F%2Ftekbiz.al%2F2021%2F02%2Freddit-shpenzoi-tere-buxhetin-e-saj-te-marketingut-ne-kete-reklame-pese-sekondeshe-ne-super-bowl%2F&theme=light&widgetsVersion=889aa01%3A1612811843556&width=550px

Në mesazhin e shkurtër, Reddit tha se shpenzoi të gjithë buxhetin e saj të marketingut në pesë sekonda kohë transmetimi para se të vinte në dukje se edhe njerëzit pa ndonjë avantazh të madh në jetë, mund të arrijnë “pothuajse gjithçka kur bashkohen rreth një ideje të përbashkët”.

Reklama e Reddit ishte në referencë të kaosit që subreddit i tyre “/ËallStreetBets” ka shkaktuar në tregun e aksioneve gjatë javëve të fundit. Duke u bashkuar, tregtarët e vegjël ishin në gjendje të krijonin shtrëngime të shkurtra në aksione si GameStop dhe AMC, duke rritur çmimin dhe duke i vendosur ‘shortsellers’ në një pozitë të vështirë.

Nëse reklama e Super Boël e Reddit do të ketë apo jo shumë ndikim mbetet të shihet. Duke parë vlerat e aksioneve të ndërmarrjeve që shënjestroi nënrediti, shumica arritën vlerën e tyre kulmore në 27 janar dhe janë shumë më poshtë që prej asaj kohe. Do ta zbulojmë së shpejti pasi tregjet hapen për më pak se një orë.

GELDTrade.al