Marketingu emocional është një mënyrë për t’u lidhur dhe për të zhvilluar mardhënie me konsumatorët duke i kultivuar në klientë të qëndrueshëm. Ky lloj marketingu ka për qëllim të personalizojë një markë, duke bërë që klientët të krijojnë një lidhje emocionale me produktin ose shërbimin e saj.
Shkenca që qëndron pas markës emocionale.
Ekziston një shkencë kur krijoni llojin e duhur të fushatës reklamuese. Duhet të kuptoni se kush është audienca e një marke dhe çfarë emocioni është më i mirë për të përçuar tek ta. Mund të jetë zemërim, lumturi, trishtim ose frymëzim.
Konsumatorët dëshirojnë të ndjehen të lidhur emocionalisht me markat që ata zgjedhin sepse është një shtrirje e personalitetit, stilit dhe identitetit të tyre. Besnikëria rritet sapo të formohet një lidhje e ngushtë emocionale për një markë. Për shembull, mendoni për disa rivalitete të famshme të biznesit që kanë tifozë të ngarkuar emocionalisht: McDonalds vs Burger King, Pepsi vs Coke, GM vs Ford.
Disa marka po përdorin shkencën aktuale për të gjetur të fshehtën e markës emocionale. Për shembull, në fillim të këtij viti, Honda filloi matjen e gjurmimit të syve, kodimin e fytyrës dhe matjen e aktivizimit emocional tek njerëzit për të optimizuar efektivitetin e markës së saj. Por, si mund ta “prekin” audiencën e tyre menjëherë në ndjenja?
Frymëzimi
Kur mendoni për një atlet profesionist, cilat janë disa nga fjalët e para që të vijnë në mendje? Ndoshta i shpejtë, punëtor, i përkushtuar apo i suksesshëm?
Këto karakteristika përshkruajnë individë të suksesshëm në profesion, megjithatë është e vështirë për shumicën e njerëzve të arrijnë nivelin e devotshmërisë që kanë sportistët profesionistë. Gatorad di si ta bëjë këtë më së mirë.
Gatorade synon të rrënjosë ato cilësi tek kushdo që dëshiron suksesin. Ju mund të shihni përmes fokusit të shumë prej fushatave të tyre reklamuese që ngjallin frymëzim. Merrni për shembull këtë reklamë ku paraqitet futbollistja amerikane, Abby Wombach. Në reklamë, ajo inkurajon audiencën të “harrojë atë”. Në vend që të përqendrohet në arritjet e saj, ajo dëshiron të lërë një trashëgimi në mënyrë që brezi i ardhshëm të arrijë madhështi përtej saj.
Mesazhi është gjithëpërfshirës dhe frymëzues. Pikërisht atë që një lojtar futbolli që vjen do të dëshironte të dëgjonte.
Jini të vetëdijshëm për kauzat shoqërore
Njerëzit pëlqejnë të ndjehen të lidhur me një kauzë. Njerëzit duan të jenë pjesë e diçkaje më të madhe se vetvetja, dhe marka të caktuara mund ta ofrojnë atë nga pikëpamja e konsumatorit.
Patagonia është një shembull i një marke që i ka kushtuar ekzistencën e saj çështjeve sociale dhe marketingut të bazuar në shkaqe. Që nga viti 1985, Patagonia ka premtuar 1% të të gjitha shitjeve vjetore për ruajtjen e mjedisit natyror. Midis shembujve të tjerë, Patagonia ndihmoi në krijimin e një parku kombëtar dhe kontrolloi pagat e certifikuara të tregtisë së drejtë për punonjësit e zinxhirit të furnizimit. Konsumatori mund të ndjehet mirë në shpenzimin e parave me markën sepse të ardhurat shkojnë në një kauzë të mirë.
Përkushtimi i Patagonia ndaj mjedisit është një mjet kryesor për kompaninë. Vitin e kaluar, Patagonia lëshoi reklamën e tyre të parë në mbi 44 vjet, dhe reklama nuk ishte për shitjen e veshjeve të tyre. Përkundrazi, kompania përqendroi tërë segmentin për një minutë në rëndësinë e mbrojtjes së hapësirave publike.
Subaru është një nga markat më të mira për të kapur dashurinë në markën e tyre, në fakt, ky është emri i fushatës së tyre.
Në vitin 2007, agjensia krijuese, Carmichael Lynch, kishte për detyrë të krijonte reklama me ngarkesë emocionale për Subaru. Në një veprim të dukshëm të guximshëm, agjensia përzgjodhi të ekzekutojë grupin e parë të reklamave gjatë Puppy Bowl mbi Super Bowl për të paraqitur mesazhin e tyre për një audiencë të re.
Kjo fushatë, e cila është relativisht e njohur tani, është fushata “Dashuri, është ajo që bën një fushatë Subaru, një Subaru”.Fushata ende vazhdon deri më sot.
Një nga shembujt më të fundit të fushatës Love është reklama “Welcome to Pack”, ku një qen heziton të pranojë mikun e ri të pronares të tij në familje. Por, pasi qeni, Butch, e sheh dashurinë që miku i ri i dhuron pronares së tij Butch vendos të pushojë kokën tek prehëri i tij, pasi zëri në sfond thotë: “Kurrë nuk mund të kesh shumë shokë besnikë, kjo është arsyeja pse kam marrë një Subaru Crosstrek”. Shtimi i besnikërisë së një qeni në këtë fushatë është një shembull i përsosur i marketingut tek audienca dhe evokimi i emocionit të duhur.
Zhvillimii gjuhëve të komunikimit
Shitja është më e efektshme kur audienca juaj kupton ato që po thoni. Por me rritjen e përdorimit të emojis në marketing, gjuha universale ka shumë implikime dhe qëllime. Sipas Neil Patel, emojis janë gjuha me rritjen më të shpejtë në histori. Kjo “gjuhë e re” është veçanërisht e dobishme kur komunikoni me audiencën më të re në moshë.
Shumë biznese kanë filluar të përfshijnë emojis në fushatat e tyre të marketingut me email, strategjitë e mediave sociale dhe pjesët e reja të produkteve.
Dominos, për shembull, mbështjellë një sistem “me porosi në Twitter” për klientët e SH.B.A.-së, i cili lejon përdoruesit të porosisin pica duke shkruar një emoji pice.
Restorantet e shërbimit të shpejtë nuk janë të vetmit që përfshijnë argëtimin e një gjuhe emoji.
Kompania FinTech DailyPay ka marrë përsipër përdorimin e emojis për ta bërë produktin e tyre më interesant për përdoruesit. DailyPay punon me bizneset të cilët lejojnë punonjësit të kërkojnë akses në pagat e fituara por të papaguara. Me një emoji të thjeshtë, punonjësit mund të tërheqin fonde nga orët e tyre që kanë punuar tashmë para se të paguhen.
Përfshirja e emojis në departamentin tuaj të marketingut mund të bëjë më shumë se sa të ndihmojë në forcimin e një reklame ose oferte produkti. Mund të ndihmojë gjithashtu në perceptimin e një marke. Hulumtimet nga Instituti i Teknologjisë në Florida treguan se përdorimi i emoticonëve në postat elektronike të lidhura me biznesin mund të përmirësojë dhënien e mesazheve. Në eksperimentin e tyre, ata përdorën mesazhet e mëposhtme.
Reagimet treguan që marrësit mendonin se toni ishte më pak negativ kur shoqërohej me një fytyrë të buzëqeshur. Ky konstatim mund të ndihmojë ekipet e shërbimit të klientit të gjejnë mënyra më efektive për të komunikuar me klientët.
Përfundimi
Marka emocionale merr kohë dhe strategji. Për të ngjallur emocionin tek audienca juaj, duhet të keni njënjohje të fortë të personave tuaj blerës. Kush e do tashmë markën tuaj, dhe si mund t’i kategorizoni ato? Cila është demografia e tyre? A ka ndonjë emocion të veçantë që i përshtatet personalitetit tuaj? Bëni vetes këto pyetje para se të zhyteni në markë. Kur të keni bërë efektivisht, emërtimi emocional mund të shtyjë tregimin tuaj të markës në nivelin tjetër.