Blogimi është një nga format më të vjetra të komunikimit në internet, por është krejtësisht i keqkuptuar, i keqpërdorur nga bizneset. Për shkak të kësaj, ai përfaqëson një mundësi të jashtëzakonshme për ata që e përdorin atë siç duhet.
Për të kuptuar se çfarë është në të vërtetë blogimi, provoni të shikoni se çfarë është një faqe interneti dhe çfarë është në të vërtetë interneti nga një këndvështrim tjetër. Interneti është një mjet që mundëson shkëmbimin e informacionit. Dhe në zemër të këtij informacioni, shkëmbimi është biseda.
Një faqe interneti, në vazhdimësi, është një vend ku biseda përqëndrohet ekskluzivisht te ju dhe klienti juaj i mundshëm. Është avatari juaj në një botë online, të ndërlidhur. Shumica e faqeve në faqen tuaj të internetit do të fokusohen në një gjë mbi të gjitha: shitjet. Faqja juaj kryesore, faqet rreth faqes, produkteve ose shërbimeve dhe faqet e kontaktit, janë të gjitha si prezantimi juaj i shitjeve me një ritëm, rrjedhë dhe proces të paracaktuar.
Me fjalë të tjera, ato faqe kanë një qëllim: Të kenë një bisedë shitjeje. Por mendoni se si jeni në jetën reale. A është çdo bisedë që bëni një bisedë shitjeje? A janë klientët tuaj dhe klientët potencialë gjithmonë në modalitetin “bli tani”, gati për të zhvilluar një bisedë shitjesh? Sigurisht, ju nuk keni vetëm biseda shitjesh në jetën reale. Nuk janë të gjitha shitje gjatë gjithë kohës. Dhe nëse janë të gjitha shitjet gjatë gjithë kohës, nuk ka asnjë arsye që klientët të flasin me ju, përveç nëse dikush është gati të blejë tani.
Mos u fokusoni vetëm në shitje
Ky është problemi me shumicën e faqeve të internetit: Arsyeja e vetme për t’i vizituar është kur është koha për të blerë. Duke ju lënë me më pak mundësi për të fituar një klient. Postimet në blog duhet të konsiderohen si biseda.
Një blog ju mundëson të keni lloje të ndryshme bisedash, në mënyrë që klientët të kenë një arsye për t’iu referuar kompanisë tuaj si një burim i vlefshëm. Ose të paktën, rrit njohjen e tyre me ju dhe markën tuaj.
Ndonjëherë ajo bisedë mund t’i përgjigjet një pyetjeje specifike në lidhje me produktin ose industrinë tuaj. Në faqen tuaj kryesore, për shembull, nuk është thjesht një vend i përshtatshëm për të hyrë në thellësi dhe detaje rreth përgjigjes së një pyetjeje specifike. Ju dëshironi një pasqyrë të gjerë dhe të fuqishme atje. Por, në një postim në blog, ju mund të mësoni dikë për një gjë specifike dhe t’i përgjigjeni një pyetjeje specifike në detaje për të ndihmuar dikë.
Herë të tjera, ajo bisedë mund të jetë ndarja e një filozofie ose një pasqyrë se pse biznesi juaj bën diçka në një mënyrë të caktuar. Mund të jetë përmbajtje që ka të bëjë me çdo gjë që lidhet në distancë me industrinë tuaj dhe nuk ka të bëjë drejtpërdrejt me atë që ju shisni, por gjithsesi ofron vlerë dhe njohuri për klientët.
Kurseni kohë duke iu përgjigjur pyetjeve të zakonshme
Duke u dhënë njerëzve arsye për të vizituar faqen tuaj të internetit përtej një bisede të pastër shitjeje, ju u jepni atyre mundësinë që të kualifikohen më mirë si klientë, të kurseni kohë në shpjegimet e problemeve dhe situatave të zakonshme që produkti ose shërbimi juaj zgjidh, ose të krijoni pëlqim dhe besim duke qenë një person që flet me një person tjetër.
Duke u dhënë njerëzve një arsye për t’u rikthyer në website vazhdimisht, ju rrisni trafikun ruaj dhe kohën mesatare që shpenzohet për të lexuar përmbajtjen ruaj, dy nga kriteret më të rëndësishme dhe më të vështira për t’u arritur pas renditjes së natyrshme në motorët e kërkimit.
Bëhuni kreativ me përmbajtjen
Kam zbuluar se ka disa mënyra të thjeshta për të krijuar përmbajtje kuptimplotë në blog. Së pari, shkruani udhëzues për t’iu përgjigjur pyetjeve dhe shqetësimeve në detaje që klientët tuaj pyesin më shpesh. Mos e kufizoni veten vetëm në pyetjet e para-shitjes.
Ju gjithashtu mund t’u mësoni njerëzve një perspektivë ose mënyrë të re të të menduarit. Shfaqja e ekspertizës shpesh ka të bëjë me prezantimin e ideve ose mendimeve të reja. Të tregosh ekspertizë në këtë mënyrë është një ndërtues i mahnitshëm besueshmërie dhe shumë më i fuqishëm sesa thjesht të thuash se je “ekspert”.
Merrni postime nga mediat tuaja sociale dhe konsolidoni ato në artikuj të rinj, veçanërisht nëse janë të njohur. Flisni për produkte, shërbime ose koncepte të tjera të lidhura që nuk i shisni, por që funksionojnë mirë me atë që shisni.
Ajo që funksionon në internet është saktësisht e njëjta gjë që funksionon personalisht: Të kesh biseda me njerëz. Blogimi ju mundëson të keni biseda më të pasura, më të thella dhe më kuptimplota.