Si të ndërtoni një agjensi marketingu?

Hapja e një agjensie marketingu është e vështirë, por me strategjinë e duhur biznesi juaj mund të ngrihet. Nëse keni përvojë në fushën e marketingut ose dëshironi të filloni një biznes që ju lejon të mendoni në mënyrë krijuese dhe të rekomandoni zgjidhje për një grup të larmishëm klientësh, fillimi i një agjensie marketingu mund të jetë një mundësi e shkëlqyer. Vetëm tregu global për marketing digjital dhe reklamim vlerësohet të jetë 322.5 miliardë dollarë dhe parashikohet të rritet në 640.2 miliardë dollarë deri në fund të vitit 2027. Brenda kësaj industrie, ju mund të përfitoni nga çdo numër i madh nënfushash, duke përfshirë fushat e ekspertizës që nuk do të kenë shumë konkurrencë dhe zona me rritje të shpejtë dhe potencial të lartë për përfitim. Për të pasur sukses do të duhet të ndiqni disa parime dhe strategji të rëndësishme.

Fitoni eksperiencë (në një mënyrë ose në një tjetër)

Së pari, do t’ju duhet të fitoni përvojë. Si CEO i një agjensie marketingu me praktikisht asnjë lloj përvoje në marketing, do të jeni të detyruar të bëni rekomandime të zgjuara për klientët tuaj.Rruga më e zakonshme është të fitoni përvojë për veten tuaj. Filloni si profesionist i pavarur, duke siguruar shërbime marketingut në shkallë të vogël për një numër të kufizuar klientësh. Ose zhvilloni aftësitë tuaja duke punuar për një agjenci marketingu të krijuar tashmë.

Gjeni një mënyrë për t’u bërë të dallueshëm

Kjo fushë ka shumë konkurrencë. Për të gjetur klientë dhe për të krijuar një reputacion për markën tuaj, do t’ju duhet një mënyrë për t’u dalluar. Për fat të mirë ka shumë mundësi për ta bërë këtë. Për shembull, ju mund të përqendroheni në një lloj specifik të klientit, bazuar në madhësinë e kompanisë së tyre, industrinë ose fazën e rritjes. Ju gjithashtu mund të përqendroheni në një fushë specifike, duke u shërbyer vetëm njerëzve në qytetin ose shtetin tuaj. Për më tepër, ju mund ta bëni markën tuaj të dallueshme duke ofruar një zë ose perspektivë unike në marketing në përgjithësi.

Mos u shmangni nga etiketimi i bardhë

Një tjetër opsion për agjensitë e reja dhe sipërmarrësit pa përvojë është etiketimi i bardhë. Përmes etiketimit të bardhë ju do të punoni me agjensi të tjera, duke ofruar shërbimet e tyre për klientët tuaj përfundimtarë sikur të ishin tuajat. Në varësi të natyrës së kësaj marrëdhënieje, ka të ngjarë të jeni në gjendje të krijoni strategji, të ekzekutoni taktika dhe madje të prodhoni raporte përmes agjensisë suaj të partneritetit dhe të gjithë këto asete do të paraqiten nga marka juaj.Ju do të paguani paraprakisht për këto shërbime, zakonisht duke rritur pak çmimin për klientin tuaj përfundimtar. Marzhet e fitimit janë të arsyeshme, klienti juaj ende merr një çmim të shkëlqyeshëm dhe mund të jeni të sigurt se klientët tuaj po marrin punën më cilësore.

Praktikoni atë që predikoni

Si një agjensi marketingu, është e rëndësishme të praktikoni atë që predikoni. Për shembull, le të themi që agjensia juaj zyrtarisht rekomandon optimizimin e motorëve të kërkimit (SEO) për klientët e saj. Nëse klientët tuaj kryejnë disa kërkime themelore për faqen e internetit të agjensisë tuaj dhe nuk janë në gjendje ta gjejnë atë, kjo është një shenjë e paaftësisë, hipokrizisë ose të dyjave nga ana e agjensisë suaj.

Shërbejini mirë klientëve tuaj të parë

Klientët tuaj më të hershëm do të jenë disa nga më të rëndësishmit. Kjo është mundësia juaj për të provuar se çfarë mund të bëjë agjensia juaj, dhe shpesh, klientët e hershëm shërbejnë si një portë hyrëse në një zinxhir potencialisht të pafund të referimeve. Bëni gjithçka që duhet për t’i bërë të lumtur këta klientë të parë edhe nëse do të thotë të merrni humbje të vogla ose të bëni sakrifica shtesë.

Krijoni një plan të shkallëzuar

Marzhet e agjensive të marketingut nuk janë të mahnitshme, veçanërisht nëse jeni duke kontraktuar shumicën e punës suaj. Nëse doni të bëni para në afatgjatë, do t’ju duhet një plan i shkallëzuar për të tërhequr më shumë klientë. Ka shumë mënyra për ta bërë këtë, secila me përparësi dhe disavantazhe. Për shembull, ju mund të shpenzoni më shumë para në marketing dhe reklamim, të krijoni një program referimi, ose të hapni vendndodhje të reja në qytete të ndryshme.