Themeluesit e suksesshëm peshojnë mbi çështjet për të cilat duhet të mendojnë, dhe ato që të gjithë i harrojnë, kur janë duke u përgatitur për të nisur një biznes. Biznesi vjen me sfida. Shumë sfida, të cilat duken se të gjitha duhet të adresohen.
Cili është misioni i kompanisë suaj? Kush është punësimi juaj i parë? Dhe përpjekja për të kuptuar gjithçka vetë mund ta bëjë pothuajse të pamundur lançimin dhe vizionin tuaj ende të rëndësishëm dhe përfundimin tuaj të fortë.
Pra, ne jemi këtu për të ndihmuar. Për të forcuar idenë tuaj të fillimit të një biznesi, ne kërkuam njohuritë e këtyre themeluesve të fituara me vështirësi për 10 kategoritë që mendojmë se janë më të rëndësishmet dhe gjithmonë në kërkesat e firmave sipërmarrëse si: Qëllimi i kompanisë, Problemi, Zgjidhja, Pse tani?, Potenciali i Tregut, Konkurrenca, Modeli i Biznesit, Ekipi, Financat dhe Vizioni.
- Përcaktoni qëllimin tuaj
Donie Yamamoto, themelues i JETA VITAL PET – “Filloni duke shkruar një paragraf që është historia e markës suaj, autentike vetëm për ju. Kush, çfarë, ku dhe pse-në për qëllimin tuaj. Ky proces është një ushtrim i shkëlqyeshëm për ndërtimin e komunitetit, redaktimin dhe krijimin e thelbit të kompanisë tuaj. Merrni atë paragraf dhe vazhdoni ta zvogëloni derisa të keni krijuar një linjë etiketimi sinonim me misionin tuaj.”
Erin Carpenter, themelues e BARRE NUDE – “Bëni një listë prej 5 deri në 10 fjali dhe testojini ato me njerëz të ndryshëm që nuk i keni takuar kurrë ose nuk i keni prezantuar markën. Shihni nëse ata e kuptojnë qartë atë që bëni dhe qëllimin pas saj. Kjo është baza e nevojshme për të parë se çfarë funksionon ose ka kuptim për audiencën tuaj.”
Ethan Rasiel, bashkë-themelues dhe CEO i LIGHTSPEED PR – “Lexojeni me zë të lartë dhe shikoni nëse tingëllon si diçka që mund t’ua thoni vërtet miqve dhe familjes tuaj. Hiqni të gjithë zhargonin. Nëse nuk mund ta thoni me zë të lartë me një frymëmarrje të vetme, është shumë e gjatë.”
- Identifikoni problemin
Sachin Jhangiani, bashkëthemelues dhe CMO – “Bëni pyetje. Kjo tingëllon si arsye e zakonshme, por neglizhohet shumë shpesh. Ne mund të mendojmë se e dimë se cili është problemi, por mënyra më e mirë për ta zbuluar me siguri është të pyesni audiencën tuaj të synuar.”
Pete Maldonado, bashkë-themelues dhe CEO i CHOMPS – “Pyesni veten, a është ky një problem që e përjetoj unë vetë? Nëse përgjigja është po, shpërndajeni rrjetin tuaj më gjerë. Pyesni miqtë dhe familjen nëse edhe ata e përjetojnë problemin. Gjithashtu rrjetet sociale sot janë një burim ku ju mund të grumbulloni informacione me një ritëm të jashtëzakonshëm, kështu që përdorni ato motorë në avantazhin tuaj. Kush tjetër e përjeton këtë problem dhe çfarë dëshirojnë që të zgjidhet për ta zbutur atë problem, ose për ta hequr atë fare? Përdorimi i rrjetit tuaj dhe burimeve të tjera ju lejon të gërmoni vërtet në motivimet dhe mentalitetin e konsumatorëve tuaj, duke ju lejuar përfundimisht t’u përgjigjeni pyetjeve të duhura ose të gjeni zgjidhjet e duhura për ta.”
- Gjeni zgjidhjen
Alexandra Cristin, themeluese dhe CEO e GLAM PA SEMEL – “Nuk mund të supozoni se mendimet tuaja mbi problemin janë zgjidhja e vetme. Kryerja e kërkimit dhe grupeve të fokusuara me pagesë është çelësi për t’u siguruar që të arrini të gjitha pikat për klientët ose tregun që po përpiqeni të arrini.”
Eli Crow, themelues dhe CEO – “Gjeni pjesën më të vogël të problemit që mund të zgjidhni që ofron përfitimin më të madh për blerësin dhe sigurohuni që ta keni atë siç duhet. Duhet kohë, prandaj mos nxitoni për të zgjidhur çdo çështje. Bëni të parën si duhet dhe më pas merrni përsipër tjetrën.”
- Koha e lançimit
Vishal Joshi, bashkëthemelues dhe CEO i JOY – “Koha e duhur që kompania ose produkti juaj të lançohet është tani. Qëndrimi në modalitetin e fshehtë është rrallë i dobishëm nëse nuk jeni në hardware ose shkencat e forta. Për shumicën e kompanive tipike SaaS, B2B ose B2C, do të përfitoni dhe do të kurseni kohë duke marrë vërtetimin herët.”
Larry Cochran, themelues i SEMO – “Ashtu si shumica e gjërave në jetë, nuk ka kurrë një kohë të përsosur për të lançuar kompaninë ose produktin tuaj. Dhe edhe nëse do të kishte, nuk do të mund ta identifikonit atë përpara kohe. Thjesht duhet të siguroheni që testimi juaj fillestar i tregut të mbështetë një sinjal mjaft i fortë se koha juaj do të jetë e suksesshme. Nëse ka shumë sinjale kontradiktore, është më mirë të mbani një ritëm për t’u siguruar që keni llogaritur sa më shumë variabla që të jetë e mundur për të pasur një nisje të suksesshme.”
- Gjeni tregun tuaj
Ajeet Singh, bashkë-themelues dhe kryetar ekzekutiv i – “Tregu i pari, problemi së dyti, ideja e fundit. Unë nuk dashurohem me një ide shumë shpejt. Në vend të kësaj, kaloj kohë duke kuptuar strukturën e tregut, duke konfirmuar se ka një problem të përhapur dhe me vlerë të lartë për t’u zgjidhur. Nëse keni zgjedhur tregun e duhur, ju mund të rafinoni problemin për të cilin po punoni. Nëse zgjidhni tregun e duhur dhe problemin e duhur, ju mund të rafinoni idenë tuaj. Gjëja më e vështirë për të bërë është të përqëndroheni në një treg krejtësisht tjetër. Jo e pamundur, por është një tranzicion i dhimbshëm”.
Joe Procopio, themelues dhe CEO i TEACHINGSTARTUP.COM – “Kur nuk jeni të sigurtë se produkti juaj i shërben drejtpërdrejt një tregu mjaft të madh, do të prireni të hapni qëllimin tuaj në një treg më të gjerë dhe do të përfundoni duke targetuar asnjë treg. Një mesazh tepër i gjerë nuk i drejtohet askujt. Një pozicionim i gjerë thjesht ngatërron blerësit e mundshëm në shumë kategori të ndryshme. Një listë e gjatë e veçorive mund t’ju bëjë të besoni se produkti juaj do të gjejë një audiencë më të gjerë, por rrezikoni të mos jeni kurrë zgjidhja e duhur për asnjë rast përdorimi të vetëm. Kini besim se nëse parashtroni dhe i shërbeni një klienti jashtëzakonisht mirë, klientët e tjerë do të përshtaten me produktin tuaj, jo anasjelltas.”
- Rrisni madhësinë e konkurrencës
Joanna Griffiths, themeluese dhe CEO e KNIX – “Ndiqni konkurrencën tuaj në mediat sociale, lexoni për industrinë dhe konkurrentët tuaj, si dhe për tregun më gjerësisht në publikimet e lajmeve të biznesit dhe dëgjoni podkaste ku një konkurrent është i ftuari. Është e mahnitshme ajo që mund të zbuloni.”
Hillel Fuld marketer për Tech dhe këshilltar startup-esh – “Edhe nëse produkti juaj është i ndryshëm nga ai i një kompanie tjetër, nëse të dy synoni të njëjtën audiencë dhe të dy synoni një rritje të të ardhurave ose trafikut në internet, ju jeni drejtpërdrejt konkurrues. Pasi të keni ndërtuar një peizazh konkurrues të çdo kompanie në hapësirën tuaj, shtoni kolona për fitoret dhe humbjet. Përfitoni nga mësimet që kanë mësuar të tjerët. Për shembull, mund të mësoni shumë nga strategjia e një konkurrenti për të hyrë në treg. Shikoni gjuhën e tij dhe mbani shënime.”
- Dizenjoni modelin tuaj të biznesit
Nicky Jackson, themelues dhe CEO i RANGEME – “Ju mësoni, përsërisni dhe rrotulloheni gjatë rrugës. Shumë nga ato që keni menduar ose planifikuar në ditët e para janë të ndryshme nga ato që evoluojnë. Çështjet më të mëdha për t’u marrë parasysh janë objektivat tuaja; modelimi për rritje është shumë i ndryshëm nga modelimi për një biznes të qëndrueshëm dhe fitimprurës”.
Alexa von Tobel, bashkëthemeluese dhe partnere menaxhuese e INSPIRED CAPITAL – “Gjeni pesë njerëzit më të zgjuar në jetën tuaj dhe shkoni të drejtoni planin tuaj të biznesit me ta. Kërkojuni të zbulojnë hapësira në strategjinë dhe vizionin tuaj. Lërini t’ju tregojnë se çfarë mendojnë se nuk shkon me idenë tuaj. Ju nuk duhet të pajtoheni me ta, por ata do të vënë në dukje gjëra për të cilat investitorët e ardhshëm do të kujdesen ta bëjnë, për të cilat partnerët e ardhshëm të biznesit do të interesohen, që njerëzit që po punësoni do t’ju pyesin. Dhe ju duhet të dini përgjigjet.”
- Ndërtoni ekipin tuaj
Ryan Black, themelues dhe CEO i SAMBAZON – “Themeluesit duhet të punësojnë të kundërtët e tyre. Nëse jeni të mirë në shitje, punësoni në pjesën operacionale. Nëse jeni të mirë në financa, punësoni në marketing. Është thelbësore të arrini shpejt te një ekip i ekuilibruar.”
Rob Braiman, themelues dhe CEO i COGENT ANALYTICS – “Ajo që duhet mbajtur parasysh kur mblidhni ekipin tuaj është shumë e thjeshtë: Si mund ta nxjerr veten nga çdo pjesë e procesit në një mënyrë që të mund t’i besoj akoma se do të trajtohet sipas standardeve që kam vendosur për ekipin tim? Kështu do të gëzoni një ekuilibër shumë më të shëndetshëm punë-jetë dhe një biznes më të suksesshëm.”
- Ndiqni financat tuaja
Barr Moses, bashkëthemelues dhe CEO i MONTE KARLO – “Unë do të sugjeroja që të gjitha funksionet të përputhen me një ose dy metrika të rëndësishme që sinjalizojnë rritjen në vend që të përpiqemi të ziejmë oqeanin.”
Carolyn Betts Fleming, themeluesee dhe CEO e BETTS RECRUITING – “Kini kujdes se si shpenzohen paratë dhe e sigurtë se investimet që po bëni kontribuojnë në jetëgjatësinë e kompanisë. Me kompanitë e reja, është e lehtë të digjni paratë dhe të zhvilloni një fluks parash të paqëndrueshëm. Menaxhimi i parave është i rëndësishëm.”
- Realizoni vizionin tuaj
Natalie Nixon, themeluese dhe Presidente e FIGURE 8 THINKING – “Krijimi i një vizioni mund të jetë argëtues dhe energjik. Dhe gjithashtu do të ndihet i çrregullt dhe i paqartë. Mos u turpëroni nga momentet kur bëhet konfuz. Faktorizimi në aktorë të ndryshëm ose lëkundje rolesh dhe trashëgimie të paracaktuara është punë e vështirë. Kjo është arsyeja pse mund të ketë kuptim të sjellësh një lehtësues të jashtëm i cili mund t’i japë më shumë objektivitet procesit. Ky nuk do të jetë një proces linear; do të ketë nuanca të grisë.”
Vishal Sunak, bashkëthemelues dhe CEO i Linksquares – “Duhet të gjesh kohë për të punuar në biznes nga një nivel strategjik, duke shuar zjarret dhe duke u marrë me çështjet e sotme. Është e dhimbshme ndonjëherë të bësh vetëm këtë. Kështu që lini mënjanë një ditë në çdo 3 muaj kur ekipi juaj menaxhues i kushton 100% fokus të plotë të menduarit ekskluzivisht për të ardhmen, çfarë nuk funksionon dhe si do ta poziciononi kompaninë për të pasur sukses.”