Turizmi rural dhe malor, trendi në rritje i turizmit shqiptar..

Në Shqipëri, një prioritet të veçantë në tregun turistik po merr dhe turizmi rural dhe malor. Gjeografia e vendit tonë e jep këtë mundësi,  me peizazhin e saj të thyer e tepër piktoresk.

Është vlerësuar se turizmi rural, i cili përfshin zonat malore, përbën 3% të udhëtimeve ndërkombëtare, me një rritje vjetore prej 6%. Përballja me infrastrukturën e pazhvilluar lokale dhe situatën e pafavorshme rreth këtyre zonave, ky lloj turizmi në Shqipëri po zhvillohet ngadalë por me një trend në rritje.

Ndërsa në drejtim të turizmit malor ka pasur një zhvillim pozitiv. Ka një numër të konsideruar turesh të organizuara në zonat malore të Shqipërisë, si për shembull në Theth, Vermosh, Lepushë, Valbonë, Tropojë, Nivicë, në Alpet Veriore, Dibër dhe zonën e Bulqizës, zonën malore të Tiranës, zonën malore të Elbasanit dhe Librazhdit, zonën malore të Korçës, malin e Tomorit, Llogara dhe Karaburun dhe zonën malore të Gjirokastrës dhe Përmetit.

Në këto zona përfshihet dhe ai që quhet turizmi sportiv dhe i aventurës që është një produkt i rëndësishëm dhe gjithnjë në rritje.

Këtu përfshihen zhytjet argëtuese, rafting në lum, kajak, sportet dimërore, aktivitete sportive me adrenalinë të lartë, ecjet dhe rrëshqitjet në dëborë. Sipas disa operatorëve, ky lloj turizmi po pëson një rritje prej 30% në vit.

Në këtë turizëm përfshihet dhe ekoturizmi, sepse janë pikërisht këto mjedise që servirin një natyrë të pastër dhe të pa cënuar ekologjikishtë. Është llogaritur se rreth 3% e udhëtimeve ndërkombëtare janë të motivuara nga ekoturizmi. Ky motivim vjen nga rritja e vetëdijes së konsumatorit për ekologjinë.

Nisur nga ky fakt, kohët e fundit ky produkt është duke treguar një rritje rreth 10-20% në vit edhe në vendin ton.

Në turizmin rural dhe malor futet dhe turizmi i biçikletave tepër I përshtatshëm për relievin e vendit tonë. Vlerësohet se çiklizmi, si një metodë e transportit do të ketë një rritje në vendet e Europës në dhjetë vitet e ardhshme, me një normë rritjeje me më shumë se 10%. Një segment edhe më i rëndësishëm i këtij tregu përbëhet nga vizitorët për të cilët çiklizmi është një aktivitet i rëndësishëm shtesë gjatë pushimeve të tyre. Gjë që ka filluar të praktikohet edhe në Shqipëri. Megjithëse në fillesat e tij, turizmi rural dhe ai malor ka dhënë rezultatet e para.